SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Andrzejczak: z Dentsu Aegis Network na szefa Saatchi&Saatchi IS

Krzysztof Andrzejczak z początkiem lipca obejmie funkcję CEO w agencji reklamowej Saatchi&Saatchi IS, zastępując Piotra Morkowskiego. Wcześniej Andrzejczak pracował w koncernie Dentsu Aegis Network.

Krzysztof AndrzejczakKrzysztof Andrzejczak

W Saatchi&Saatchi IS Krzysztof Andrzejczak będzie kierował firmą razem z dyrektorami zarządzającymi Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim. Będzie raportował bezpośrednio do Tomasza Pawlikowskiego, prezesa i CEO Publicis Communications.

Zadaniem postawionym przez Andrzejczakiem jest dalsze rozwijanie kompetencji Saatchi&Saatchi IS w zakresie marketingu internetowego i e-commerce.

- Publicis Groupe daje olbrzymi wachlarz możliwości rozwoju kompetencji digitalowych i technologicznych, pozwala dostarczać Klientom kompleksowe, a co najważniejsze unikalne produkty, nieosiągalne do tej pory pod jednym dachem. Wspólna praca nad strategiami transformacji biznesu, dzielenie się ryzykiem, poszukiwanie i testowanie nowych modeli to podejście, które będę chciał proponować moim wewnętrznym partnerom - zapowiada Andrzejczak. - Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać strategię łączenia kompetencji: „myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce’ową IS - wylicza.

Poprzednio CEO w Saatchi&Saatchi IS był Piotr Morkowski, który odszedł z firmy w maju br.

Krzysztof Andrzejczak wcześniej przez kilkanaście lat był związany z agencją Hypermedia, przejętą w 2009 roku przez koncern Dentsu Aegis Network. W Hypermedia pełnił funkcje client service directora i dyrektora operacyjnego. W latach 2009-2014 jako dyrektor zarządzający kierował ponad 350 osobowym zespołem agencji Isobar i Hypermedia, a następnie przejął też nadzór nad agencjami Lubię to i Socializer. Przez ostatnie dwa lata był konsultantem zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.

W firmie odpowiadał za współpracę z takimi klientami jak: Procter&Gamble, Jeronimo Martins, Mastercard, Kellogs, Sanitec, Amway, Hoop, Huawei i Proama.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Andrzejczak: z Dentsu Aegis Network na szefa Saatchi&Saatchi IS

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WOW
Co za transfer! Brawo Saatchi!
odpowiedź
User
Taki tam
Strasznie schudł - jakby nie opis w życiu bym go nie poznał
odpowiedź
User
Nick
Jak się czyta korpobrednie o poszerzaniu kompetencji digitalowych, komersowych i wszelakich innych, to można dojść do wniosku, że korpoludy korzystają z jednego słownika, który ma 2 kartki A4 zadrukowane korponowomową i nic poza tym. Żal wypranych mózgów...
odpowiedź