Kryzysowa konferencja reklamuje Play dla Firm (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa Play dla Firm. Akcję – pokazującą niemiecką konferencję na temat kryzysu – przygotowały firmy Papaya Films, Orka, Grandes Kochonos i ZenithOptimedia Group.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Play dla Firm podkreśla, że w ramach tej oferty połączenia w sieci Play i na numery stacjonarne są dostępne za darmo bez ograniczeń. Reklama pokazuje konferencję niemieckich ekonomistów poświęconą kryzysowi gospodarczemu, na której jedynym odpornym na recesję okazuje się przedsiębiorca korzystając w Polsce z Play dla Firm.
Akcja trwa od początku września, obejmując kanały ogólnopolskie i tematyczne. Wykorzystywany w niej spot wyprodukowała firma Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Orka.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Kryzysowa konferencja reklamuje Play dla Firm (wideo)
Gazeta Prawna 18.09.2010:
Sylwii Puszczyk. Skuszona telewizyjną reklamą o tanim mobilnym internecie podpisała z Play umowę na rok. W pewnym momencie spóźniła się o dwa miesiące z opłatą. Kiedy jednak pospiesznie uregulowała zaległy rachunek, okazało się, że i tak nie może podłączyć internetu.
Wtedy dowiedziała się, że musi zapłacić 1500 zł kary za przedterminowe zerwanie umowy, bo Play poślizg w opłacie rachunków tak właśnie interpretuje.