KRRiT z nową identyfikacją wizualną
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma nową identyfikację wizualną - na czele z logotypem. W zmienionej wersji ruszył też serwis internetowy KRRiT.
Odświeżone logo KRRiT - złożone z półokręgów w czterech kolorach - znalazło się w zmienionych wzorach publikacji, pism i materiałów promocyjnych. Zaprojektowano różnorodne wersje znaku: do publikacji elektronicznych i drukowanych oraz dodatkową, pozbawioną granatowego tła. - Ma to służyć jednorodnemu wizerunkowi KRRiT i porządkować system identyfikacji rady i jej biura w relacjach z otoczeniem zewnętrznym - uzasadnia portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Twardowska, rzeczniczka instytucji. Nowy system identyfikacji KRRiT zaprojektowało studio Ptasia30.
Jednocześnie udostępniono zmodyfikowany serwis internetowy KRRiT. Na stronie do osobnych sekcji rozdzielono informacje dla abonentów i konsumentów oraz te dla nadawców i operatorów. Ponadto wyodrębniono dział dla mediów i analityków. Natomiast w ostatniej sekcji znajdują się informacje dotyczące samej rady i jej biura.
Stronę - działającą pod niezmienionym adresem krrit.gov.pl - przygotowała agencja Ideo. W serwisie wprowadzono ułatwienia dla osób niepełnosprawnych.
Dołącz do dyskusji: KRRiT z nową identyfikacją wizualną