Królewskie będzie sprzedawać nowy wariant piwa na stadionie przy Łazienkowskiej
Grupa Żywiec wprowadza nowy wariant piwa Królewskie, o zawartości alkoholu 3,2 proc. Będzie sprzedawane od 14 lipca, wyłącznie na stadionie Legii Warszawa, której marka jest sponsorem.
W filmie zapowiadającym nowe Królewskie wystąpił Łukasz „Juras” Jurkowski, spiker Legii. Piwo będzie miało swój "debiut" przy Łazienkowskiej podczas meczu o Superpuchar Polski z Arką Gdynia.
- Charakteryzuje się świetnym podaniem, ale jeszcze lepszym przyjęciem. Uwierzcie, że czekaliście na niego bardzo długo. Spotkacie go przede wszystkim przy barze, ale o jego formę byłbym spokojny - zapowiada w spocie Juras.
Wprowadzenie stadionowego wariantu to kolejny element współpracy Legii Warszawa i Królewskiego. Marka jest sponsorem klubu od 2004 roku.
- Partnerstwo z tak ważnym symbolem stolicy to dla nas wielkie wyróżnienie i powód do dumy. Dzięki tej strategicznej współpracy możemy być bliżej naszych konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że od nowego sezonu będziemy im towarzyszyć w miejscu, gdzie przeżywają największe emocje – na stadionie ukochanej drużyny. To tutaj dzieją się najważniejsze momenty dla kibiców i dla klubu, dlatego Królewskiego nie może tu zabraknąć - mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.
Dołącz do dyskusji: Królewskie będzie sprzedawać nowy wariant piwa na stadionie przy Łazienkowskiej