„Kosmiczne wyzwanie” z Tomaszem Kotem w reklamie filtrów do wody Dafi
Z początkiem września wystartowała kampania „Kosmiczne wyzwanie” promująca wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej polskiej marki Dafi. Akcję z udziałem aktora Tomasza Kota przygotowała agencja Saatchi & Saatchi oraz SDE Media & Events, Mama Films, Platinium Cast i dział marketingu Dafi.
„Czy nasze dzieci polecą w kosmos? Czy pozostanie to dla niech marzeniem czy stanie się koniecznością?” W najnowszej kampanii marka Dafi głosem Tomasza Kota inspiruje do refleksji nad przyszłością ziemi i podejmowania decyzji, które wspomogą zagrożoną naturę.
Marka Dafi zachęca do podjęcia „Kosmicznego wyzwania”, które jest metaforą trudnej próby, którą musimy podjąć na rzecz przyszłych pokoleń i ich życia w zgodzie z przyrodą.
Działania wystartowały od września. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 15 i 30 sekund, billboard sponsorski) oraz kampanię w Internecie, w tym w social mediach. W ramach kampanii przygotowana została też specjalna strona internetowa, na której można dołączyć do kosmicznego wyzwania Kosmicznewyzwanie.pl.
Za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi, która zdobyła zlecenie w przetargu.
Produkcją spotu zajęło się Mama Films. Działania PR prowadzi agencja Platinium Cast. Za optymalne planowanie i zakup mediów odpowiada SDE Media & Events. Wszystko odbywa się przy aktywnym współudziale działu marketingu Dafi. Spot wyreżyserował Krzysztof Grajper.
Dołącz do dyskusji: „Kosmiczne wyzwanie” z Tomaszem Kotem w reklamie filtrów do wody Dafi
tyle znoju i wypitych kaw
dafi