Konsumenci nie dostrzegają marek walczących ze zmianami klimatu
70 procent konsumentów nie potrafi wymienić chociaż jednej marki,która walczy ze zmianami klimatu.
Pomimo tego, że wiele firm obejmuje czołowe role w walce zezmianami klimatu, a ich wydatki na reklamę w tym zakresie mają wbieżącym roku wynieść około 250 milionów funtów, konsumenci wcalenie dostrzegają ich starań - informuje serwis Brand Republic.
Tak wynika z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii,Francji, Niemczech i USA przez firmę konsultingową Lippincott iorganizację The Climate Group.
Badanie pokazało, że konsumenci są coraz bardziej zaangażowani wkwestie związane z ochroną środowiska, ale jednocześnie spada wśródnich przekonanie, że skutki zmian klimatycznych mogą zostaćzatrzymane. To pokazuje, że obecne przekazy od marek nieprzemawiają do konsumentów, którzy chcą konkretnych dowodów, abymóc uwierzyć w zapewnienia firm w kwestiach związanych z ochronąśrodowiska.
Z badania wynika również, że w Wielkiej Brytanii czołowymiekologicznymi markami są Tesco, Marks & Spencer, BP, TheCo-operative oraz Eon.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Konsumenci nie dostrzegają marek walczących ze zmianami klimatu