Daniel Kotliński odchodzi z agencji Tigers, stawia na własną działalność
Po 4,5 roku współpracy z agencji marketingowej Tigers odchodzi Daniel Kotliński, szef działu strategii i senior strategy planner.
Daniel Kotliński nie żegna się z Tigers całkowicie - nadal będzie prowadził otwarte szkolenia z projektowania strategii w ramach współpracy z agencją oraz realizował projekty dla klientów jako zewnętrzny konsultant. Obecnie będzie pracował jako niezależny konsultant i strateg marek oraz komunikacji w ramach własnej działalności.
- Z Tigers odchodzę bogatszy o głębokie zrozumienie zasad rządzących komunikacją w digitalu i doświadczenia w pracy nad strategiami B2C i B2B. Niezależna działalność to dla mnie szansa na bezpośrednie wsparcie marek w tworzeniu praktycznych strategii, a także możliwość rozwoju podcastu, bloga i newslettera pod nazwą "Prosto do strategii" - podkreśla Kotliński.
Kotliński spędził w Tigers 4,5 roku. Przez blisko 3 lata odpowiadał za marketing własny agencji (komunikacja, PR, social media, eventy), a kolejne 1,5 roku pracował jako strateg w dziale digital. W grudniu 2022 r. awansowany na senior strategy plannera.
Był m.in. pomysłodawcą Tigers United, współautorem "Księgi Adsów 3", odpowiadał za wzrost społeczności Tygrysy Socialu z 3 do 14 tysięcy członków oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki Tigers na rynku agencyjnym. Jako strategy planner, tworzył strategie m.in. dla Runmageddon, Kubota, Motorola, Mitsubishi Electric FA EMEA, Oriflame, Milwaukee. Był również twórcą strategii komunikacji agencji oraz employer brandingu dla Tigers.
Dołącz do dyskusji: Daniel Kotliński odchodzi z agencji Tigers, stawia na własną działalność