Koniec agencji zrzeszającej twórców. Istniała ponad sześć lat
1 stycznia tego roku działalność zakończył impresariat twórców Bluebird Artist Managment – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
„Bardzo dziękujemy za lata owocnej współpracy, niezliczoną ilość wygranych przetargów i długich dni zdjęciowych. Dziękujemy za wyrozumiałość oraz wspólne wzloty i upadki w gąszczu reklamowego i filmowego świata. Będzie nam brakować Waszej energii! Wierzymy, że nie mówimy "do widzenia", a jedynie "do zobaczenia"!” - napisały w pożegnalnej wiadomości twórczynie impresariatu, Agnieszka Franusiak oraz Zuzanna Tomczyńska, które zarządzały agencją od czerwca br.
- Zdecydowaliśmy się zakończyć działalność agencji bluebird artists ze względu na zdecydowanie mniejszą ilość projektów w porównaniu z rokiem ubiegłym, co wpłynęło na rentowność spółki. Tylko tyle i aż tyle - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Franusiak.
Agnieszka Franusiak przez kilka lat pracowała jako kierowniczka produkcji programów telewizyjnych. Była również producentką wykonawczą filmu dokumentalnego „A co jeśli nic?” w reżyserii Moniki Krupy, nagrodzonego na Warszawskim Festiwalu Filmowym w 2020 roku.
Zuzanna Tomczyńska była agentką w jednym z pierwszych polskich impresariatów - Bryk&More. Ma też doświadczenie w produkcji zarówno telewizyjnej jak i fabularnej, pracowała m. in w Warner Bros Discovery. Związana była z kinem Amondo, w którym zajmowała się marketingiem.
Bluebird Artist Managment wystartował we wrześniu 2018 roku, reprezentował twórców świata reklamy i filmu, bluebird artists: reżyserów, operatorów, scenografów, charakteryzatorów, kostiumografów czy kompozytorów. Założyła go Natalia Starowieyska.
Dołącz do dyskusji: Koniec agencji zrzeszającej twórców. Istniała ponad sześć lat