Kompania Piwowarska wybrała trzy agencje PR
Agencje Q&A Communications, Publicon i Tailor Made będą pracować dla Kompanii Piwowarskiej w zakresie obsługi public relations jej wszystkich marek.
Kompania Piwowarska przetarg na obsługę PR swoich marek ogłosiła w połowie listopada ub.r. Zaprosiła do niego kilkanaście agencji, część jednak wycofała się, znając, że jego warunki są niekorzystne. Procedury przetargowe Kompanii skrytykowała branża PR (więcej o tym). Postępowanie to oprotestował Związek Firm Public Relations, zażądał wyjaśnień od firmy oraz wezwał do unieważnienia przetargu - marketer jednak nie ustąpił.
- Z wybranymi trzema agencjami będziemy pracować na wszystkich naszych markach, przy czym jeszcze nie komunikujemy, kto konkretnie będzie obsługiwał daną markę, bo trwa ostatni etap konkursu - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Wcześniej browar pracował z agencjami Q&A Communications oraz RC2.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska wybrała trzy agencje PR