1,59 mln widzów serialu „Komisarz Alex 13”. 8,41 mln zł z reklam
Trzynastą serię „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,59 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,41 mln zł.
Średnia widownia premierowych odcinków trzynastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 7 września do 28 grudnia br.; pierwszy odcinek pokazany wyjątkowo po 21.20) wyniosła 1,59 mln osób. Przełożyło się to na 10,90 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 9 listopada - śledziło go 1,80 mln osób.
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP2, która emitowała wówczas „The Voice of Poland” i „The Voice Senior”, a udział tej stacji wyniósł 14,57 proc. Drugie miejsce zajął TVN („Mam talent!” i filmy fabularne; 13,45 proc.), a czwarte - Polsat (gł. pasmo filmowe; 6,68 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 Jedynka była trzecia, a w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce czwarte.
Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 8,41 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,59 mln widzów serialu „Komisarz Alex 13”. 8,41 mln zł z reklam