Škoda po raz 19. głównym partnerem Tour de France, będzie z tej okazji kampania
Marka samochodów Škoda po raz 19. z rzędu będzie wspierać Tour de France jako oficjalny partner główny. W ramach współpracy 250 samochodów tej marki zapewni mobilność organizatorom i kierownictwu wyścigu lub będzie wykorzystywanych jako pojazdy serwisowe i wsparcia. Z tej okazji zaplanowano kampanię.
- Nasze wieloletnie zaangażowanie w kolarstwo jest jednym z fundamentów działań sponsorskich marki w masowym i międzynarodowym sporcie. Na początku istnienia naszej firmy założyciele – Václav Laurin i Václav Klement – zaczynali od projektowania i produkcji rowerów – to zapewnia idealne „dopasowanie marki”. Cieszymy się, że w tym roku ponownie będziemy wspierać to wspaniałe wydarzenie - podkreśla Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.
109. Tour de France rozpocznie się 1 lipca w Kopenhadze. Licząca 3300 km trasa składa się na to 21 etapów, w tym sześć górskich odcinków, które poprowadzą peleton przez terytorium czterech krajów. W dniu 24 lipca kolarze dotrą do Paryża, gdzie meta będzie umiejscowiona na Polach Elizejskich.
W ramach nowej umowy pomiędzy Škodą a organizatorami Tour de France firma dostarczy 250 pojazdów, wśród których są takie modele, jak ENYAQ iV, Octavia i Octavia iV, a także SueprB iV. Mają one zapewnić mobilność organizatorom i kierownictwu wyścigów. Niektóre modele będą pełnić funkcję pojazdów serwisowych.
Na czele wyścigu będzie podróżował Christian Prudhomme, dyrektor trasy Tour de France, w całkowicie elektrycznej Škodzie ENYAQ iV.
Kryształowe trofeum i kampania reklamowa
Marka już po raz dwunasty zaprojektowała kryształowe trofeum dla zwycięzcy największego wyścigu kolarskiego na świecie. Dodatkowo Škoda sponsoruje również zieloną koszulkę lidera klasyfikacji punktowej od 2015 roku.
Ponadto marka jest partnerem Tour de France Femmes, które rozpoczyna się 24 lipca br. Uczestniczki podczas wyścigu pokonają osiem etapów na dystansie 1029 kilometrów. Trasa wydarzenia wiedzie z Paryża do La Planche des Belles Filles.
Z okazji partnerstwa Tour de France, Škoda rozpoczyna kampanię „You have to love it. We do.” i promuje ją w reklamach telewizyjnych, na swoich kanałach społecznościowych oraz na stronie internetowej www.welovecycling.com.
Na witrynie fani kolarstwa znajdą także aktualne informacje o najsłynniejszym wyścigu rowerowym na świecie. W ramach konkursu losowane będą m.in. bilety na Tour de France, podpisana zielona koszulka, rowery, sprzęt rowerowy i subskrypcje aplikacji Strava. Użytkownicy aplikacji mogą również wziąć udział w kolarskim wyzwaniu, a zwycięzca otrzyma własną zieloną koszulkę.
Škoda wspiera oprócz Tour de France inne liczne krajowe i międzynarodowe wyścigi kolarskie oraz popularne imprezy sportowe. Oprócz hiszpańskiej trasy „Vuelta”, marka jest zaangażowana w amatorską rywalizację o nazwie L’Etape. W jej ramach, pod patronatem Tour de France, organizowana jest seria wyścigów, która umożliwia ambitnym amatorskim kolarzom przemierzenie etapu znanych na całym świecie zawodów.
Dołącz do dyskusji: Škoda po raz 19. głównym partnerem Tour de France, będzie z tej okazji kampania