Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią”
Rusza kampania reklamowa zapowiadająca wprowadzenie Škody Vision E - pierwszego modelu w portfolio marki napędzanego energią elektryczną. Akcję przygotowała agencja Opcom.
Spot promujący model Vision E został pokazany w czasie poznańskich Targów Motoryzacyjnych. Podczas tego wydarzenia miała miejsce również polska premiera modelu.
Reklama będzie emitowana w telewizji, dodatkowe wsparcie mediowe obejmuje także landing page i reklamy w internecie. Akcja promująca elektryczną Škodę potrwa do 8 kwietnia.
Škoda Vision E została po raz pierwszy zaprezentowana w Szanghaju i europejskiej prezentacji na targach IAA we Frankfurcie.
Za przygotowanie całej platformy komunikacyjnej "Napędzana pozytywną energia" odpowiada krakowska agencja Opcom.
Motoryzacja
Dołącz do dyskusji: Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią”