Škoda świętuje w kampanii 15-lecie swoich szkół bezpiecznej jazdy
Pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo" trwa kampania reklamowa Škody. Marka podsumowuje w niej swoje 15-letnie działania z zakresu bezpiecznej jazdy, realizowane w szkole Škoda Auto Safety. Akcję przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.
W ramach kampanii przygotowano szeroko zakrojone działania obecne w kanałach digital, telewizji oraz na nośnikach cyfrowych dostępnych w salonach Škody.
- Nowa kampania Škody pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo" podsumowuje 15-letnie zaangażowanie marki w działania na rzecz zapewnienia wszystkim naszym klientom najlepszych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Jednocześnie jej celem jest podkreślenie, że odpowiednio zastosowana wiedza teoretyczna i praktyczne umiejętności, jakimi dzielą się trenerzy Škoda Auto Szkoły, w połączeniu z najnowszą technologią wdrożoną do modeli Škody ze wszystkich segmentów, dają gwarancję bezpieczeństwa na najwyższym poziomie - komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda.
Kampanię przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.
Dołącz do dyskusji: Škoda świętuje w kampanii 15-lecie swoich szkół bezpiecznej jazdy