Kobieta-robot w reklamie golarek Philips
18 sierpnia wystartuje emisja telewizyjna nowego spotu reklamowegofirmy Philips, będącego częścią wartej 13.5 mln funtów kampaniipromocyjnej 'Moisturising Shaving System'.
Stworzona przez DBB London 60-sekundowa reklama utrzymana jest wfuturystycznym klimacie, a towarzyszy jej minimalistyczna,elektroniczna muzyka, przypominająca twórczość zespołu AphexTwin.
Spot przedstawia kobietę-robota, która napełnia golarkęnawilżającym żelem, umieszcza ją w uchwycie swojej mechanicznejręki, a następnie idzie pod prysznic, pod którym stoi jej"organiczny" pan i w nieco erotycznej atmosferze pomaga mu sięogolić.
Spot kończy się hasłem: "Poczuj różnicę, robotskin.com"
Reklama telewizyjna będzie wspierana działaniami promocyjnymi wInternecie oraz punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Kobieta-robot w reklamie golarek Philips