SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja DMG z akcją Philips Ovi na Instagramie

Agencja influencer marketingu DMG obsługuje jesienną kampanię Philips Ovi, urządzenia typu air fryer. Agencja odpowiada za współpracę z twórcami treści i realizację contentu. 

Na Instagramie wystartowała kampania z udziałem kilkunastu influencerów związanych z tematyką parentingu, rozrywki oraz kulinariów. Agencja jest odpowiedzialna za wybór twórców i nadzorowanie procesu przygotowania kreacji, w tym koordynację scenariuszy i realizację nagrań.

Celem kampanii jest promocja urządzenia Philips Ovi, podkreślająca jego wszechstronność oraz hasło „Ovi mi to zrobi!” Realizacją kampanii zajmie się Aleksandra Knap, która odpowiada za opiekę nad kluczowymi klientami agencji.

Agencja DMG współpracuje z Philips (Versuni) od 2021 roku, w tym czasie realizując kampanie dla różnych kategorii produktowych: kitchen, floor, air. 

Dołącz do dyskusji: Agencja DMG z akcją Philips Ovi na Instagramie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl