SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta na krańcu świata” miała 1,35 mln widzów. Przegrała tylko z Cejrowskim

Czwartą edycję programu „Kobieta na krańcu świata” śledziło w TVN 1,35 mln widzów. Produkcja zapewniła stacji drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym za pokazującą program Cejrowskiego Dwójką oraz wygraną w grupie komercyjnej.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia ośmiu odcinków „Kobiety na krańcu świata 4” (emisja w niedziele o 10.55) wyniosła 1,35 mln osób, co przełożyło się na 15,09 proc. udziału w grupie 4+ i 17,10 proc. w komercyjnej 16-49.

To o 50 tys. osób więcej niż wynosiła oglądalność trzeciej edycji formatu, nadawanej jesienią ub.r. Śledziło ją średnio 1,3 mln widzów, a udział TVN plasował się na poziomie odpowiednio 15,54 proc. i 18,39 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Kobiety na krańcu świata” liderem rynku w grupie wszystkich widzów była Dwójka, nadająca wówczas głównie powtórki programu „Wojciech Cejrowski - boso przez świat”. Dawało jej to 17,70 proc. udziału w rynku. Za TVN-em uplasowały się: Polsat (9,16 proc., filmy fabularne) i TVP1 (8,41 proc., gł. filmy z cyklu „Akademia pana kleksa”). W grupie komercyjnej TVN był jednak liderem przez TVP2, której udział wynosił 13,95 proc.

Wpływy reklamowe z ośmiu odcinków programu Martyny Wojciechowskiej wyniosły 2,14 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności czwartej edycji podróżniczego formatu. Decyzja co do realizacji kolejnej serii jednak jeszcze nie zapadła.


Martyna w Kirgizji, fot. TVN


Top 3 odcinki „Kobiety na krańcu świata”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
28-10-20121 543 45714,62%15,21%
16-09-20121 521 05916,92%21,57%
30-09-20121 507 36518,99%19,66%


 Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP21 581 59817,70%13,95%
TVN – Kobieta...1 347 68115,09%17,10%
Polsat817 9719,16%10,97%
TVP1751 4318,41%6,40%

Dołącz do dyskusji: „Kobieta na krańcu świata” miała 1,35 mln widzów. Przegrała tylko z Cejrowskim

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
Który idiota zdecydował o tej wczesnej porze emisji takiego dobrego programu ? Nic tylko pogratulować....
odpowiedź
User
Fox
Ha,ha,ha ! Program ktory kosztuje kupe kasy, bo jest na licencji, robiony przez sztab ludzi ktorzy zapieprzaja na "gwiazde" przegrywa z miniprodukcja Cejrowskiego. Ja tam za Cejrowskim nie przepadam, ale tu nalezu sie mu szacun.
odpowiedź
User
emks
Ciekawe jaką oglądalność ma Pan Wojtek na TV Puls gdzie są teraz emitowane nowe odcinki? Ma ktoś może takie dane?
odpowiedź