Klubowe przenosiny reklamują All Inclusive w Play Fresh (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty All Inclusive w Play Fresh. Akcję wspólnie z P4 przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.
Rozpoczęta właśnie kampania Play Fresh informuje, że użytkownicy tych taryf mogą obecnie korzystać z oferty All Inclusive, m.in. darmowego dostępu do internetu bez limitu danych. Usługa jest dostępna do każdego doładowania od 30 zł.
All Inclusive zostało wprowadzone w Play najpierw dla abonentów indywidualnych (więcej na ten temat), a potem dla biznesowych (więcej). Obie wersje oferty były wspierane działaniami reklamowymi.
Play reklamuje taryfy All Inclusive (wideo)
Kampania wprowadza All Inclusive w Play dla Firm (wideo)
Kampania All Inclusive w Play Fresh podkreśla, że oferta ta obejmuje nieograniczone rozmowy w sieci, SMS-y do wszystkich oraz dostęp do internetu, w tym serwisów społecznościowych. Wykorzystywany w akcji spot przedstawia historię sympatycznego chłopaka, który po tym, jak nie zostaje wpuszczony do klubu, organizuje konkurencyjną imprezę, telefonicznie zapraszając na nią znajomych. W reklamie wykorzystane są fragmenty piosenek „The New Meme” Holter/Smith i „Romper Stomper” Freebie/The Bean.
Akcja od 1 kwietnia obejmuje telewizję, kina, prasę, internet oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Klubowe przenosiny reklamują All Inclusive w Play Fresh (wideo)
Czy w Play ktoś zna definicję słowaa 'darmowy'?
Z pewnością nie ma tam nic o konieczności doładowania.
Od jutra mogę każdemu dać darmowego mercedesa pod warunkiem że chętny zasili mi konto kwotą np. w wysokości wartości 2 mercedesów.
A co mi tam...
Hojny jestem jak Play;)