KIA promuje model Sportage
Agencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampaniępromującą model o nazwie Sportage.
Kampania pod hasłem "7 lat przygody. 7 lat spokoju.7 latgwarancji. Jedyna taka cena." ma komunikować nową 7-letniągwarancję oraz obniżkę ceny tego modelu.
W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spottelewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, Polsat, TV4,Puls, Polsat Sport), 2 spoty radiowe (PIN, Trójka, TokFM), reklamęprasową (Polityka, Forum, Newsweek, Wprost, Przekrój, Sukces, TwójStyl, Forbes oraz prasa auto-moto) i różnorodne formy reklamyinternetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl).
Czas trwania kampanii: listopad 2007
Osoba odpowiedzialna ze strony klienta: Grzegorz Leśniczek
Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna
Dyrektor kreatywny: Michał Holewjusz
Art director: Olaf Kulińczyk
Copywriter: Michał Holewjusz / Mariusz Bagan
Account Manager: Radek Maciorowski.
Dołącz do dyskusji: KIA promuje model Sportage