SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kia cee'd: Do zobaczenia w salonie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Kia cee'd. Akcja podhasłem "Do zobaczenia w salonie" obejmuje telewizję, radio,internet i kina.

Kreacja ruszającej właśnie kampanii reklamowej Kiicee'd nie pokazuje tego samochodu, tylko przewrotniezachęca do obejrzenia go w salonie. Ma to podkreślać stylistycznylifting, któremu został poddany ten model.




Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w salonie" jest prowadzona wtelewizji (TVN, TVP, Polsat, Discovery, TVN7, TV4), radiu (RMF FM,Antyradio, Eska, Roxy Fm, Tok Fm, Złote Przeboje), internecie(interia.pl, onet.pl, wp.pl, nasza-klasa.pl, gazeta.pl) oraz kinach(sieć Ciemna City). Kreację kampanii - zaplanowanej do końcawrześnia - przygotowała agencja reklamowaParalotna, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Kia cee'd: Do zobaczenia w salonie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl