Kevin Spacey reklamuje nowe Renault Espace
Startuje kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Espace. Bohaterem akcji, przygotowanej przez agencję Publicis, jest aktor Kevin Spacey.
Kampania będzie prowadzona od 15 kwietnia pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”). Reklamy mają podkreślać, że w nowym Renault Espace kierowca zaczyna inaczej postrzegać czas, m.in. dzięki działającemu w samochodzie systemowi Renault Multi-Sense.
Akcja obejmie przede wszystkim internet (materiały i aktywności w serwisie espace.renault.com i na portalach społecznościowych, bannery na innych stronach). We Francji rusza 15 kwietnia, natomiast w innych krajach europejskich (m.in. w Polsce) zacznie się w najbliższych tygodniach.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.
Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey reklamuje nowe Renault Espace