Agencja M&CC wypromuje kawę jako zdrowy napój
Agencja M&CC rozpoczęła pracę na rzecz Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie. Celem działań jest promocja kategorii kawy.
Głównym celem działań M&CC jest zmiana sposobu postrzegania kawy - w oparciu o dane naukowe. Motywem przewodnim prowadzonych aktywności będzie hasło „Od 3 do 5 filiżanek kawy dziennie. Codziennie. Dla zdrowia.”
W 2021 roku kampania obejmie przede wszystkim działania digitalowe, w tym kampanię natywną na portalach horyzontalnych, content marketing, SEM i SEO, social media i public relations.
Pracę agencji wspierać będzie naukowa Rada Ekspertów.
Zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii kawy kieruje Agnieszka Oryszczyn, account manager.
Projekt został pozyskany w drodze konkursu. Kontrakt obowiązuje do końca 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Agencja M&CC wypromuje kawę jako zdrowy napój