Katarzyna Szerling za Katarzynę Jóźwik na czele marketingu w Provident Polska
Katarzyna Szerling awansowała w Provident Polska na dyrektora pionu marketingu, zastępując w tej funkcji Katarzynę Jóźwik.
Jako dyrektor pionu marketingu Katarzyna Szerling będzie odpowiadać za strategię marketingową Provident Polska, rozwój oferty, dział badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami. - Przed nami nowe wyzwania, a mocno rozbudowana oferta produktowa w poprzednim roku czeka na swoją kontynuację i nowe rozwiązania. W strategii na 2015 r. kierujemy się ku innowacyjności, dlatego teraz stawiamy na rozwiązania digitalowe - zapowiada.
Szerling pracuje w Provident Polska od kwietnia 2013 roku, poprzednio pełniła funkcję dyrektora departamentu zarządzania relacjami z klientem. Wcześniej pracowała m.in. w Direct Group Bertelsmann i Kredyt Banku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Poprzednia funkcję dyrektora marketingu w Provident Polska pełniła Katarzyna Jóźwik. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Szerling za Katarzynę Jóźwik na czele marketingu w Provident Polska