Katarzyna Cichopek rozszerza własną markę perfum YA o nowy zestaw
Marka YA Katarzyny Cichopek pod koniec lutego br. powiększyła się o nowość, którą jest nietypowy zestaw perfum. Koncepcja zapachów pozwala na ich łączenie podczas aplikacji.
Zestaw zwany layeringiem perfum – polega na stosowaniu więcej niż jednej warstwy perfum w tym samym czasie po to, aby uzyskać zupełnie nową kompozycję. Podczas layeringu nie tylko aplikujemy na swoje ciało poszczególne warstwy perfum, ale aktywnie uczestniczymy w kreowaniu nowego zapachu.
- Dzięki profesjonalnym perfumiarzom oraz składnikom z całego świata udało nam się stworzyć kolekcję perfum wysokiej jakości składającą się z moich ulubionych kierunków zapachowych, w ramach której możecie łączyć zapach - mówi Katarzyna Cichopek, właścicielka i ambasadorka marki YA.
Perfumy Katarzyny Cichopek
Zestaw perfum składa się trzech zapachów, po 30 ml każdy. W numerze 1 dominuje róża, piwonia oraz drzewa: sandałowe i cedrowe. Numer 2 jest zapachem, w którym przeszywają się wonie klementynki, kwiatu jabłoni oraz cytryny i bergamoty. Numer 3 to zapach, w którym poczujesz bukiet fiołków czy irysa.
Nowość promuje spot reklamowy z udziałem Katarzyny Cichopek i aktywności na instagramowym kanale aktorki.
Za kreację oraz komunikację marki YA odpowiada agencja SMI Agency.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cichopek rozszerza własną markę perfum YA o nowy zestaw