Kasztelan z kampanią reklamową "Ręczymy za każdą butelkę"
Ruszyła kampania reklamowa piwa Kasztelan (Carlsberg Polska). Działania pod hasłem "Ręczymy za każdą butelkę" przygotowały Brain Box, 7Sharks, BadiBadi oraz Initiative.
Motywem przewodnim przygotowanych w ramach kampanii spotów jest miejsce pochodzenia Kasztelana - Sierpc na Mazowszu. Reklamy podkreślają, że cały proces warzenia oraz składniki i woda potrzebne do wytworzenia piwa pochodzą z lokalnych źródeł.
Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.
- W każdym ze spotów przybliżamy konsumentom jeden ze składników Kasztelana – lokalny jęczmień i najwyższej jakości wodę. Jednocześnie chcemy podkreślić, że nie tylko składniki, ale też zaangażowanie i wspólna praca lokalnej społeczności sprawiają, że możemy ręczyć za każdą butelkę naszego piwa - komentuje Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.
Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Kasztelan z kampanią reklamową "Ręczymy za każdą butelkę"