Karol Sadaj: z szefa marketingu Ubera na country managera Revolut
Karol Sadaj zaczął pracę jako country manager firmy Revolut w Polsce. Poprzednio był szefem marketingu Ubera w naszym kraju, a wcześniej pracował m.in. w Google, Philip Morris i PepsiCo.

Revolut oferuje aplikację mobilną o takiej samej nazwie umożliwiającą darmowe przelewy zagraniczne, wymienianie po kursach międzybankowych 28 walut (w tym kryptowalut 28 Bitcoin, Ethereum i Litecoin) oraz płatności w ponad 130 walutach za pomocą zbliżeniowej karty MasterCard. Wiosną ub.r. aplikacja zaczęła obsługiwać transakcję w złotych.
Karol Sadaj szefem marketingu Ubera w Polsce był przez nieco ponad rok.
Wcześniej pracował w Google (jako inustry manager odpowiadający za obsługę reklamodawców z branż motoryzacji, farmacji i FMCG) Philip Morris (jako brand manager papierosów Chesterfield), PepsiCo (m.in. jako brand manager Lay’s i brand manager Sunbites) oraz Polkomtelu (jako przedstawiciel handlowy).
Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim.
Dołącz do dyskusji: Karol Sadaj: z szefa marketingu Ubera na country managera Revolut