SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować

W nowej kampanii reklamowej sieci dyskontów Lidl obok Doroty Wellman ma pojawić się Karol Okrasa - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Okrasa przez ostatnie trzy lata promował Lidl razem z Pascalem Brodnickim.

Karol OkrasaKarol Okrasa

Od poniedziałku pokazywane są reklamy, w których Dorota Wellman ubrana w kucharski fartuch radośnie, ale mało udanie przygotowuje jedzenie. Na plakatach i w spocie pojawiają się też pytanie „Czy Dorota będzie szefem kuchni?” i informacja, że szczegóły zostaną zaprezentowane 3 września.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że to zapowiedź nowej kampanii reklamowej Lidl Polska, sieci dyskontów która w poprzednim tygodniu w kampanii poinformowała o zakończeniu trzyletniej współpracy ze swoimi dotychczasowymi ambasadorami: Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Przedstawiciele Lidl Polska nie odpowiedzieli nam na pytania dotyczące nawiązania współpracy z Dorotą Wellman. Anna Biskup, PR manager firmy, przekazała jedynie zdawkowy komentarz: „Obecnie Lidl działa zgodnie z określoną strategią marketingową, wdrażając kolejne działania zgodnie ze swoim planem wewnętrznym”. Obsługująca firmę agencja reklamowa GPD odmówiła komentarza w tej sprawie.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w reklamach Lidla na początku września razem z Dorotą Wellman pojawi się Karol Okrasa. Będzie on uczył prezenterkę przygotowywania różnych potraw. Na obecność drugiego bohatera w kolejnej reklamie wskazują ostatnie ujęcia obecnego spotu, w których Wellman dzwoni do znajomej osoby z prośbą o pomoc w kuchni. Według naszych źródeł tą osobą ma być właśnie Karol Okrasa.

Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Położą tę kampanię szyta grubymi nićmi
odpowiedź
User
romero
Zwyczajnie reklam nie oglądam ale te z Okrasa i Pascal fajnie się zrobione,i ta z Wellman też się ciekawie zapowiada. Mniemam mój przedmowca nie lubi zmian i nowości i na wstępie woli hejtować :)
odpowiedź
User
Stefan Ławski
Bardzo lubię Karola Okrase uważam, że on ma gigantyczny potencjał marketingowo- reklamowo- promocyjno-komunikacyjny. Brawo Panie Karolu :-)
odpowiedź