Kampania najnowszego produktu Milki
Firma Kraft Food Polska, wprowadza na rynek nowy produkt o nazwie 'Milka Alpejskie Mleczko'.
Debiutowi produktu na rynku, towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa od 9 września do końca roku br.
Hasło kampanii: „Spróbuj zanim zadzwoni Świstak!”
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie. Kampania silnie nawiązuje do innych produktów marki Milka, w której główna rolę pełni świstak.
Media: Telewizja, prasa (prasa handlowa), outdoor, degustacje w super i hipermarketach oraz BTL.
Grupa docelowa to kobieta w wieku od 20 do 45 lat z wykształceniem i dochodami średnimi lub wyższymi, mieszkająca w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców.
Działania PR: Alert Media Communications.
Agencje: Gruppa 66 Ogilvy (kreacja), Pmicombera (degustacje w sklepach).
– Na potrzeby nowego produktu firma Kraft Foods Polska zleciła agencji Gruppa 66 Ogilvy, nakręcenie filmu reklamowego, skierowanego do polskiego konsumenta. Spot podkreśla cechy produktu, a świstak występuje w roki ankieterów – powiedział Briefowi Bogdan Markiewicz, z agencji Alert Media. – Produkt Milki wypadł bardzo korzystanie podczas badań konsumenckich, aż 97 proc. badanych zadeklarowało chęć zakupu.
Dołącz do dyskusji: Kampania najnowszego produktu Milki