SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania flagowego Samsunga

Do połowy czerwca potrwa kampania nowego, flagowego telefonu Samsung U600.

Najważniejszym elementem przygotowanej akcji jest kampania telewizyjna wykorzystująca spot wyprodukowany globalnie przez agencję Leo Burnett. Spoty zostały przygotowane w dwóch wersjach: damskiej i unisex emitowane w zależności o grupy docelowej breaków reklamowych. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.

    

Kampania pojawi się także w prasie (min.: „Gala”, „Viva”, „Cosmo”, „Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”, „Playboy”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej - 12x3 i BL 8x4. Reklama będzie tez obecna na lotnisku im. Chopina w Warszawie.

Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja STRG. Stargraphics a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

Dane techniczne Samsung U600
- 10.9 mm grubości i tylko 85g  wagi 
- wyświetlacz o przekątnej 2,2 cala wyświetlający 260 tys. kolorów
Aparat fotograficzny o rozdzielczości 3.2 Megapixela z funkcją Auto-Focus i nagrywaniem sekwencji wideo
Przeglądarka stron WWW i transmisja danych EDGE
MMS/Email/ SMS/ gry JAVA/USB / Bluetooth
Odtwarzacz MP3 z funkcją obsługi słuchawek Bluetooth stereo
Wyjście TV  (podłączenie do telewizora)  / Radio FM
Przeglądarka plików biurowych   (MS Office, Adobe, HTML i JPG) - bez konieczności podłączania telefonu do komputera 
Tryb offline (korzystanie z treści multimedialnych bez włączania funkcji telefonu) = szczególnie przydatne w samolocie
Czytnik kart pamięci MicroSD to daje nieograniczone możliwości zapisywania muzyki, filmów i i plików tekstowych.

Dołącz do dyskusji: Kampania flagowego Samsunga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl