Kamikaze wygrała przetarg na obsługę Yves Rocher Polska w social media
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Yves Rocher Polska na obsługę w mediach społecznościowych. Wcześniej firma współpracowała z agencją Green Parrot.
Agencja Kamikaze zajmie się stałą obsługą profilu i grupy marki w Facebooku oraz profilu marki na Instagramie, w tym analizą działań w social media, tworzeniem i adaptacją kreacji globalnych oraz ich publikacją i moderacją, jak również organizacją cyklicznych konkursów w Facebooku i na Instagramie.
Współpraca rozpoczyna się w grudniu. Nie ujawniono, do kiedy potrwa ani które inne firmy brały udział w przetargu.
Firma Yves Rocher Polska wcześniej współpracowała z agencją Green Parrot, która zajmowała się m.in. obsługą i moderacją kont social mediowych.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Kamikaze wygrała przetarg na obsługę Yves Rocher Polska w social media