Kacper Skocki dyrektorem operacyjnym agencji V&P, odchodzi Tomasz Życki
Kacper Skocki awansował w agencji reklamowej V&P na stanowisko chief operating officera. Zastąpił Tomasza Życkiego, który odszedł z firmy.
Z V&P Kacper Skocki jest związany od czterech lat. Poprzednio przez dwa lata zarządzał działem strategii, odpowiadał za rozwój kompetencji w zakresie strategicznej obsługi klienta, badań i analiz oraz integracji rozwiązań z różnych obszarów aktywności marketingowej.
Dotychczasowe obowiązki będzie łączył z funkcją chief operating officera. - Chcemy, aby wyróżnikiem naszej agencji była silna strategia, której obecność klient dostrzeże w każdej, nawet najmniejszej, realizacji. Nowa struktura organizacyjna jest przejawem tych ambicji - podkreśla Kacper Skocki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ogółem z branżą marketingową Skocki jest związany od ponad 9 lat. Specjalizuje się w marketingu handlowym oraz obsłudze podmiotów z branży motoryzacyjnej.
Realizował projekty dla sieci handlowych Dino, Mila, POLOmarket, Chata Polska, Martes, Duży Ben, Hebe, Eurocash Cash&Carry, Lewiatan czy ABC oraz marek NIVEA, Volkswagen Samochody Dostawcze, Master Lease, Rentis, Kompania Piwowarska, Lajkonik czy Altax.
Dołącz do dyskusji: Kacper Skocki dyrektorem operacyjnym agencji V&P, odchodzi Tomasz Życki