Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto
Sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych ProfiAuto podjęła współpracę z kabaretem Łowcy.B. Kampania „Łowcy usterek” w krzywym zwierciadle pokazuje nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych.
Emisja materiałów rozpoczęła się 21 października br. w kanałach social media marki ProfiAuto oraz na fanpage’u Łowców.B. Głównym celem kampanii jest umocnienie pozycji marki ProfiAuto w mediach społecznościowych oraz utrwalenie wizerunku mechanika jako specjalisty.
Łowcy.B reklamują ProfiAuto
W nowych spotach członkowie kabaretu – Bartosz Góra, Maciej Szczęch oraz Sławomir Szczęch – wcielają się w mechaników, którzy prowadzą tzw. „trudne rozmowy” z klientami. Fabuła – w nieco przerysowany sposób – opiera się na rzeczywistych sytuacjach, jakich świadkami byli pracownicy serwisów na przestrzeni ostatnich lat. Pokazuje także świat motoryzacji z perspektywy pasjonatów czterech kółek, mających ambicję zostania gwiazdami mediów społecznościowych.
Materiały z serii „Łowcy usterek” dostępne są m.in. na kanale YouTube ProfiAuto
Za scenariusze filmów – we współpracy z marką ProfiAuto – odpowiada kabaret Łowcy.B, natomiast za ich realizację studio MDfilm. Autorem koncepcji kreatywnej oraz koordynatorem projektu jest Piotr Dembiński z agencji Bullseye Consulting.
Dołącz do dyskusji: Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto