Josep Hernandez przeszedł z Mondelez do Wavemaker
Josep Hernandez, poprzednio pełniący funkcję senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez, dołączył do zespołu agencji Wavemaker, gdzie objął stanowisko global client lead. Odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal.
W Wavemaker (agencji, która powstała z połączenia MEC i Maxusa) Josep Hernandez odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal. Zajmie się m.in. globalną strategią dla tego marketera, która potem wdrażana będzie na rynkach lokalnych.
Będzie pracować w biurze w Paryżu, a raportować do Aarona Smitha, global chief client officera Wavemaker.
Josep Hernandez ostatnio, od 2012 roku, pracował jako senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez. Przypisuje mu się rosnąc, globalny zwrot inwestycji w media dla takich marek koncernu jak Oreo, Cadbury, Trident.
Wcześniej związany był z rynkiem agencji reklamowych, pracował m.in. w Wunderman, Y&R i Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Josep Hernandez przeszedł z Mondelez do Wavemaker