Joanna Pawluk: z Mindshare Polska do centrali Blue Hive
Joanna Pawluk, przez cztery ostatnie lata związana z domem mediowym Mindshare Polska, rozpoczęła pracę w londyńskim biurze agencji Blue Hive (należącej do WPP Group) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Blue Hive to agencja utworzona przez WPP Group w Londynie wiosną 2010 roku do obsługi budżetu reklamowego koncernu motoryzacyjnego Ford w Europie. W jej skład weszły wówczas zespoły pracujące wcześniej dla Forda w ramach agencji Ogilvy, Wunderman i Mindshare.
Obecnie agencja ta obsługuje kampanie Forda realizowane na rynkach Afryki, Azji, Europy, Ameryki Łacińskiej i Północnej.
Joanna Pawluk w centrali agencji w Londynie objęła stanowisko account directora. W Mindshare Polska ostatnio pełniła funkcję dyrektora. Równocześnie była reprezentantem agencji Blue Hive w Polsce.
W Mindshare pracowała od 2011 roku. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Joanna Pawluk: z Mindshare Polska do centrali Blue Hive