'Jeden za wszystkie' w kampanii kredytu konsolidacyjnego w eurobanku
Pod hasłem "Jeden za wszystkie" ruszyła kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego w eurobanku. Akcja obejmuje telewizję, internet i prasę.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego w eurobanku podkreśla, że ta oferta pozwala skumulować wiele zobowiązań w jedną, wygodną spłatę oraz obniżyć miesięczne płatności nawet o połowę, dzięki rozłożeniu rat na dłuższy czas. Kreacja pod hasłem "Jeden za wszystkie" opiera się na dwóch wariantach, w których zalety tego kredytu i jego praktyczną realizację przedstawia kobieta i mężczyzna. Telewizyjny spot na potrzeby tej kampanii został zrealizowany w technice stop motion.
Akcja jest prowadzona w telewizji (kanały z grup TVP, TVN i Polsat), internecie (największe portale) oraz prasie (wiodące tv guidy). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja reklamowa DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, natomiast działania PR realizuje agencja Rc2.
Dołącz do dyskusji: 'Jeden za wszystkie' w kampanii kredytu konsolidacyjnego w eurobanku
http://kredytu.blogspot.com