SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jarosław Kuźniar robi cykl rozmów Perlage Stories. Pierwszy odcinek z Piotrem Kraśko

Agencja Kuźniar Media realizuje we współpracy z Cisowianką Perlage cykl rozmów z gośćmi ze świata mediów, kultury, popkultury, influencerami i naukowcami. W pierwszym odcinku miał wystąpić Piotr Kraśko, dziennikarz TVN i TVN24 BiS.

Premiera pierwszego odcinka miała odbyć się w niedzielę, 5 lipca 2020 o godzinie 18.00 na IGTV marki Perlage Water, ale została odwołana. - Szczera, ciepła, ciekawa rozmowa z Piotrem Kraśko musi poczekać na inny czas. Z powodów, jak to się zwykło mówić, niezależnych ode mnie. Wybaczcie Widzowie, bo wiem, że czekaliście na to spotkanie i cały nowy projekt. Lista chętnych do obejrzenia premierowego odcinka pięknie się wydłużała z każdą minutą zwiastuna. Bardzo za to dziękuję i mocno doceniam. Cały Zespół stojący za produkcją i nasi Partnerzy polecają się przy odcinku numer 1. Zerowy chowamy na półkę.

Perlage Stories by Jarosław Kuźniar to będą rozmowy gdzie jest miejsce na kontekst i czas na argumenty. Przygotowujemy je w wersji filmowej i audio, tak poszukiwanego dzisiaj podcastu. W jakości, która pozwala skupić się już tylko na treści. Odkrywcy, naukowcy, sportowcy, filozofowie, artyści, dziennikarze, podróżnicy, ludzie, którzy mają wpływ. Z nimi chcę rozmawiać, ich chcę słuchać. Żeby zrozumieć.

Dam pilnie znak kto będzie moim kolejnym gościem. I jakie tematy nas zainteresują. Dziękuję za wasze zaufanie i zaangażowanie. Do zobaczenia w każdej chwili - napisał Kuźniar na FB.

Co istotne, to kanał zamknięty, więc trzeba się zapisać do niego. - Chcemy testować z naszymi partnerami różne modele dostępu do treści premium. To jest przyszłość mediów. Każdy odcinek będzie można odsłuchać także w formie profesjonalnego podcastu na platformie Voice House, która wystartuje jesienią - mówi Jarosław Kuźniar.

Jak dodaje szef agencji Kuźniar Media, do rozmów będą zapraszani "ludzie ze świata mediów, kultury i popkultury, odkrywcy, influencerzy, naukowcy". Nowy projekt pod nazwą Perlage Stories jest realizowany we współpracy z marką Cisowianka Perlage.

"Widzowie czekają na dłuższą treść"

- Moje online’owe doświadczenie podpowiada mi, że widzowie czekają na profesjonalnie przygotowaną dłuższą treść, która pozwala im się zasłuchać. Spotykam się z moimi gośćmi, by pokazywać kontekst zdarzeń, które są wokół nas. Czasami są to wydarzenia społeczne, czasami kulturalne. Chciałbym dać widzom szansę na zrozumienie tego, o czym się mówi. Nie czytanie nagłówków, ale wejście na backstage zmian - podkreśla Jarosław Kuźniar.

- W cyklu Perlage Stories by Jarosław Kuźniar nie chcemy się nigdzie spieszyć. To powinna być jakość i frajda, ale też opowiadanie o rzeczach trudnych, czasem zabawnych i ciekawych w sposób, który zainteresuje odbiorców. To miejsce dla takich gości, którzy złapali oddech - opowiada Dorota Weka, dyrektor kreatywna marki Cisowianka Perlage.

 

 

Jarosław Kuźniar odchodzi z Onetu

Tydzień temu Jarosław Kuźniar poinformował, że z końcem czerwca kończy współpracę z Onetem (Ringier Axel Springer Polska), w którym był szefem krótkich form wideo i gospodarzem pasma „Onet Rano”. Dziennikarz zdradził, że startuje z nową platformą Voice House, której premiera odbędzie się jesienią. - To będzie jedna z platform, na której będę chciał pokazywać swoje treści - audio i wideo. Znajdą się na niej podcasty, wideocasty, ale także galerie zdjęć i grafiki oraz dokumenty w różnych długościach i formach - powiedział Jarosław Kuźniar.

Jak wynika z zapowiedzi dziennikarza, nowy projekt będzie też związany z produkowaniem contentu dla różnych serwisów. - Jeżeli uznamy z "Gazetą Wyborczą", że jest coś fajnego do opowiedzenia i mamy partnera, dzięki któremu będziemy mogli to zrobić, to wierzę, że to zrobimy. Jeśli okaże się, że w Wirtualnej Polsce możemy zrobić coś, co porywa ich czytelników, to wierzę, że to zrobimy. Nie zawsze będę twarzą tego, ale będę za tym stał - podkreślił Kuźniar.

Od kilku lat Jarosław Kuźniar prowadzi biuro podróży i związany z nim serwis internetowy Goforworld.com, a jesienią 2018 roku założył butikową agencję komunikacji Kuźniar Media. W 2018 roku Goforworld zanotowała wzrost przychodów z 1,39 do 1,59 mln zł, a jej strata netto zwiększyła się z 1,3 tys. do ponad 45,6 tys. zł.

Natomiast pod koniec 2018 roku należąca do Kuźniara firma uruchomiła serwis Funwisher.com, w którym można zamówić krótkie wideo ze spersonalizowanymi życzeniami od znanych osób, m.in. Roberta Lewandowskiego, Kuby Wojewódzkiego i Borysa Szyca. Wiosną br. wraz z kilkorgiem artystów wziął udział w kampanii whisky Chivas pod hasłem „Blended Talks”.

Jarosław Kuźniar w przeszłości był związany z Polskim Radiem Wrocław, Trójką, Radiem Zet, TVN i TVN 24. Od prawie dwóch lat prowadzi agencję kreatywną Kuźniar Media.

Dołącz do dyskusji: Jarosław Kuźniar robi cykl rozmów Perlage Stories. Pierwszy odcinek z Piotrem Kraśko

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niewierzę
Świetny pomysł: dziennikarz robi wywiad z dziennikarzem. Ludzkość zastygła w oczekiwaniu......
odpowiedź
User
samanta
To po angielsku będzie gadane skoro tytuł zrozumiały wyłącznie dla znających angielski?
odpowiedź
User
u2
To po angielsku będzie gadane skoro tytuł zrozumiały wyłącznie dla znających angielski?


I po włosku. Audycja dla poliglotów. Tak właśnie wychodzi z wiochy warszaffffka.
odpowiedź