Jarosław Kalbarczyk: z biura reklamy TVN do Onetu
Jarosław Kalbarczyk rozpoczyna pracę jako dyrektor działu sprzedaży klientów agencyjnych w biurze reklamy Onetu. Poprzednio pracował w biurze reklamy TVN.
W biurze reklamy Onetu Jarosław Kalbarczyk będzie zarządzał dwoma zespołami sprzedaży klientów agencyjnych. Zajmują się one planowaniem i obsługą kampanii reklamowych zlecanych przez domy mediowe i agencje interaktywne. Stanowisko objęte przez Kalbarczyka to nowa funkcja w biurze reklamy Onetu.
Przez ostatnich sześć lat Jarosław Kalbarczyk pracował w biurze reklamy TVN, ostatnio pełniąc funkcję szefa zespołu sprzedaży kanałów wydzielonych. Wcześniej pracował m.in. na stanowiskach managerskich w biurach reklamy Bonnier Business Polska i RMF FM. Ogółem z branżą medialną i reklamową jest związany od kilkunastu lat.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Kalbarczyk: z biura reklamy TVN do Onetu