Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker
Marka alkoholu Johnnie Walker rusza z kampanią „City Walkers – nieodkryte ścieżki” z udziałem aktora Janusza Chabiora.

W ramach kampanii whisky „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejsca, które wpłynęły na ich życie.
W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM – Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.
Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.
Koncept i komunikację przygotowały Diageo i agencja MSL. Scenariusz i reżyseria: Krzysztof Kosz, muzyka: Wojciech Urbański, ilustracje: Magdalena Miszczak. Produkcją spotów zajęło się studio Truskavka.
Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker