Jan Peszek czyta, pasażerowie wymyślają hasło
Rusza kampania reklamowa książki "Atramentowa śmierć" CorneliiFunke wydawanej przez Egmont. Akcja przebiega w różnorodnychformach: fragment powieści czyta aktor Jan Peszek, a pasażerowiepociągów InterCity mogą wymyślać jej hasło promocyjne.
W drugiej połowie sierpnia w pociągach InterCity pojawiły się15-stronicowe broszury z fragmentami "Atramentowej śmierci" -trzeciej części trylogii Cornelii Funke - ukazującej się w Polsce15 września nakładem wydawnictwa Egmont. Pasażerowie mogą wziąćudział w konkursie SMS-owym na hasło reklamowe tej seriiksiążkowej. Egmont chce w ten sposób dotrzeć z informacją opublikowanej przez siebie powieści do osób wracających z wakacji imających w pociągu czas na czytanie.
Akcja promocyjna "Atramentowej śmierci" obejmuje też nagraniejej fragmentu czytane przez Jana Peszka. W związku z tym od połowywrześnia książka przez dwa tygodnie będzie reklamowana w Radiu Zet.Kampania obejmuje też outdoor w Warszawie, Poznaniu, Krakowie,internet (bannery na wp.pl) oraz prasę (reklamy i recenzje w'Cogito', 'Magazynie Literackim Książki' i mediach własnychEgmontu: 'Styl Witch' i '13 Magazynie Szczęśliwej Nastolatki').
Dołącz do dyskusji: Jan Peszek czyta, pasażerowie wymyślają hasło