Jambox ma 50 tys. abonentów. „Pracujemy nad nowymi usługami”
Sieć kablowa Jambox (należąca do firmy SGT) zarejestrowała 50-tysięcznego abonenta. W ostatnim roku operator zyskał ponad 11 tys. abonentów. - To dowód na zaufanie dla nas i naszej oferty - mówi Bartłomiej Czardybon, prezes SGT.
Marka Jambox obecna jest na rynku od 2007 roku. Obecnie w całej Polsce telewizję tego operatora odbiera 50 tysięcy abonentów, na ponad 75 tysiącach dekoderów.
- La liczba jest dowodem na zaufanie do nas i naszej oferty, za co bardzo dziękujemy. Stale pracujemy nad jej uatrakcyjnianiem, nad nowymi usługami, ale też nad stabilnością infrastruktury. Sukces ten nie byłby możliwy bez współpracujących z nami operatorów internetu światłowodowego, których kompetencje i usługi abonenci doceniają w pierwszej kolejności - mówi prezes Bartłomiej Czardybon.
Abonenci telewizji mogą teraz korzystać z 290 kanałów, w tym blisko 140 w jakości HD. Do tego dochodzi oferta VOD z ponad ośmioma tysiącami materiałów. Jesienią ubiegłego roku SGT poszerzyła ofertę dla swoich partnerów o telefonię komórkową i internet LTE. Usługa działa na sieci mobilnej Plusa (Polkomtel). Usługi pod marką „Jambox” są oferowane w ramach oferty „IPTV dla ISP” przez spółkę SGT oraz jej spółki zależne: ID i ID2.
Firma SGT powstała w 2007 roku w ramach Grupy 3S. Na polski rynek telekomunikacyjny wkroczyła, tworząc interaktywną telewizję cyfrową Jambox. Pomaga lokalnym operatorom internetu wdrażać w swoich sieciach cyfrową telewizję kablową, bazująca na platformie IPTV oraz telefonię komórkową i internet LTE. W 2014 roku spółka rozszerzyła zakres świadczonych usług o rozwiązania technologiczne dla tradycyjnych operatorów telewizji kablowej.
Dołącz do dyskusji: Jambox ma 50 tys. abonentów. „Pracujemy nad nowymi usługami”