Jak będą teraz wyglądać oddziały i reklamy PZU? (zdjęcia)
Grupa PZU zaczęła wprowadzać nową identyfikację wizualną w swoich oddziałach i komunikacji marketingowej. Identyfikacja jest oparta na logo zaprojektowanym przez Michała Łojewskiego, a za reklamy odpowiadają firmy PZL i K2 Internet.
Odświeżone logo PZU nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90. Oparte na nim oznakowanie do końca września pojawi się w oddziałach PZU, a do końca roku w placówkach agentów i partnerów biznesowych. Ogółem wymieniona zostanie identyfikacja ponad tysiąca placówek.
>>> PZU wyda na rebranding 25 mln zł
Nawiasy zaczerpnięte z obręczy znajdującej się w logo będą umieszczane wokół haseł i grafik w reklamach i materiałach promocyjnych PZU. Taki motyw ma symbolizować ochronę, jaką ubezpieczyciel otacza swoich klientów.
>>> „Zmieniamy się na dobre” - Janusz Rewiński reklamuje nowy wizerunek PZU (wideo)
Dołącz do dyskusji: Jak będą teraz wyglądać oddziały i reklamy PZU? (zdjęcia)
Notabene, wystarczy zmienić niebieski kolor obwódki znaku na czerwony i mamy jak ulał ... zakaz ruchu klientów do PZU!! :-)