Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy
Do portfolio twórców agencji marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM) dołącza Jakub “Jactroll” Skurzyński.
Agencja zajmie się wizerunkiem esportowca oraz rozwojem i monetyzacją kanału na YouTube, kanału Twitch oraz profili na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
Jakub “Jactroll” Skurzyński to jeden z polskich graczy League of Legends. Występuje w lidze LEC Skurzyński. Jak podaje agencja, jest pierwszym esportowcem, który będzie rozwijać swoją działalność w internecie pod skrzydłami Gamesetu. Działania skupione będą na kanałach gracza na YouTube oraz Twitchu, obejmą także jego profile społecznościowe.
- Z pomocą ekipy agencji będę mógł rozwijać się i osiągnąć moje cele. Moi widzowie zasługują na najlepsze treści, a ta współpraca pozwoli mi dostarczać więcej jakościowego contentu dla nich - mówi Jactroll.
W sieci partnerskiej grupy LTTM obecnie zrzeszonych jest blisko 900 twórców. Ponad 250 z nich to twórcy o profilu gamingowym, którzy generują 3 miliardy wyświetleń materiałów rocznie.
- Rozwój managementu zawodników esportowych to kolejny krok w realizacji strategii Gameset, która na celu ma profesjonalizację tej części rynku, wsparcie młodych talentów oraz rozszerzenie oferty dla naszych klientów. Poza projektami z influencerami gamingowymi coraz chętniej podejmują oni współpracę z zawodnikami esportowymi w Polsce i na świecie - mówi Michał Kołodziej, business development partner w Gameset.
Za współpracę z Jactrollem odpowiedzialny będzie Michał Sutryk z zespołu talent managerów, którym kieruje Michał Kołodziej.
Dołącz do dyskusji: Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy