Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell
Ruszyła kampania digitalowa flotowych euroShell, której twarzą została vlogerka Iwona Blecharczyk. Za kreację odpowiada agencja interaktywna K2.
W kampanii Iwona Blecharczyk, prowadząca kanał Trucking Girl na YouTube, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będzie przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.
Działania w ramach akcji skupiają się w internecie - na stronie euroShell, w kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk. Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.
Dołącz do dyskusji: Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell