Iplex.pl: co może telewizor bez telewizji (wideo)
Jakie wyzwania i możliwości rozwoju stoją przed Iplex.pl i innymi serwisami VoD? Jak dotychczas zmienił się model biznesowy działania Iplexu? Na konferencji infoShare mówiła o tym Martyna Menge.
Patronem medialnym tegorocznej, szóstej edycji infoShare był serwis Wirtualnemedia.pl. W czasie konferencji Paweł Tkaczyk mówił o nowoczesnych sposobach budowania marki, (obejrzyj tę prezentację), Tomasz Machała - o przyszłości serwisu NaTemat.pl (zobacz to), a Natalia Hatalska - o nowych technologiach w reklamie (obejrzyj to). Z kolei Jakub Łęgowski i Tomasz Potęga z Wirtualnej Polski radzili, jak walczyć ze spamem (zobacz to wystąpienie), a Wojciech Czernecki opowiadał o wejściu Grupy Nokaut na giełdę (obejrzyj to).
Poniżej wystąpienie Martyny Menge, specjalisty ds. marketingu w Iplex.pl, na temat dotychczasowego rozwoju, obecnej sytuacji i perspektyw tego serwisu.
>>> Serwisy VoD: Ipla i Onet w dół, TVN Player z milionem RU, Iplex z 430 tys.
Dołącz do dyskusji: Iplex.pl: co może telewizor bez telewizji (wideo)