Dwie agencje walczą o obsługę Intermarché
W finale przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną sieci supermarketów Intermarché znalazły się dwie agencje.
Grupa Muszkieterów, do której należy marka, postępowanie rozstrzygnie do końca czerwca. - Jesteśmy w trakcie prac w ramach przetargu i z tego powodu nie możemy udzielić dodatkowych informacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Muszkieterach.
Przetarg na obsługę Intermarché trwa od marca tego roku. Wybrana agencja zajmie się działaniami w obszarach ATL, BTL i digital.
We wrześniu ub.r. marka uruchomiła fanpage na Facebooku, jego prowadzeniem zajęła się agencja Get More Social. Wielkanocą kampanię reklamową sieci przygotowały Hand Made i Imperia Film.
Intermarché ma w Polsce 230 sklepów. Francuska sieć prowadzona jest przez niezależnych przedsiębiorców Muszkieterów.
Dołącz do dyskusji: Dwie agencje walczą o obsługę Intermarché