Instytut Żywności i Żywienia chce zatrudnić agencję PR
Instytut Żywności i Żywienia wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą public relations Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Będzie z nią pracować do grudnia br.
Prowadzone przez wybraną firmę działania mają być wsparciem kampanii edukacyjnej: edukacja rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej – walka z nadwagą i otyłością. Dodatkowo zajmie się też edukacją przedstawicieli mediów w zakresie wpływu zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej na zdrowie społeczeństwa.
Celem działań prowadzonych przez zwycięską firmę będzie propagowanie przeznaczenia i roli społecznej Centrum Dietetycznego Online NCEŻ, popularyzowanie narzędzi edukacyjnych NCEŻ – aplikacji mobilnych Zdrowa Mama – Zdrowe Dziecko oraz Zdrowice – graj na zdrowie! oraz promowanie portalu www.ncez.pl jako źródła wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych.
Działania te będą skierowane do dziennikarzy, influencerów, blogerzów i innych liderów opinii tematyki zdrowotnej (w szczególności żywieniowej – dla osób zdrowych oraz chorych), a także do osób dorosłych planujących mieć rodzinę, rodziców, dzieci i młodzieży, studentów, seniorów itp.
Przetarg trwa do 31 sierpnia br. Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta do 20 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Instytut Żywności i Żywienia chce zatrudnić agencję PR