Instagram testuje 10-minutowe wideo
Idąc za przykładem TikToka, Instagram (należy do Meta) rozwija funkcję dłuższych form wideo, planując umożliwienie użytkownikom tworzenia filmów o długości do 10 minut. Firma testuje to rozwiązanie obecnie wewnętrznie.
Testy zostały po raz pierwszy zaprezentowane na zrzutach ekranu. Programista Alessandro Paluzzi udostępnił na platformie X grafiki, na których widać, że Instagram oferuje użytkownikom możliwość publikowania klipów wideo przekraczających obecny limit trzech minut, co daje twórcom większą elastyczność podczas filmowania treści, które lepiej pasują do dłuższego formatu jednocześnie utrzymując większe zaangażowanie widzów.
Należąca do Meta firma zajmująca się mediami społecznościowymi prawdopodobnie próbuje dotrzymać kroku TikTokowi, który w lutym 2022 roku zwiększył maksymalną długość filmów do 10 minut, próbując konkurować z pionierem długich form wideo YouTube.
Teraz Reels w Instagramie byłyby bezpośrednią konkurencją dla YouTube.
Aby zwiększyć zaangażowanie i zasięg Reels, Instagram rozpoczął testy na żywo możliwości udostępniania komentarzy z dowolnego publicznego postu lub Reel do ich historii. Przypomina to funkcje TikTok i YouTube, które umożliwiają odpowiadanie na komentarze do filmów i Shortów TikTok.
Dołącz do dyskusji: Instagram testuje 10-minutowe wideo