Instagram testuje nowe sposoby monetyzacji Stories
Aplikacja Instagram sprawdza nową opcją Stories "fan club", która pozwoliłaby użytkownikom tworzyć ekskluzywne treści na Stories, dla zatwierdzonej grupy odbiorców.

Do "fan klubu" danego użytkownika Instagram Stories można byłoby należeć tylko po zatwierdzeniu przez właściciela konta. Wpisy do "fan klubu" byłyby widoczne tylko dla członków grupy, którzy nie mogliby np. robić z nich zrzutów ekranu i udostępniać dalej.
Instagram dopuszcza, by użytkownicy pobierali opłaty od osób chcących dołączyć do "fan klubu". W ten sposób platforma chce udostępnić kolejną opcję monetyzacji treści przygotowywanych na sekcję Stories.
W nadchodzących miesiącach Instagram rozpocznie testowanie natywnego narzędzia partnerskiego zbudowanego na bazie narzędzi zakupowych. Twórcy będą mogli budować biznes, polecając produkty obserwującym. Narzędzia pozwolą twórcom odkrywać produkty, udostępniać je obserwującym i zarabiać prowizję za zakupy, które prowadzą twórcy.
Dołącz do dyskusji: Instagram testuje nowe sposoby monetyzacji Stories