InPost w nowej kampanii promuje usługę Szybkie Nadania (wideo)
Firma InPost prowadzi kampanię promującą wysyłanie przesyłek w usłudze InPost Szybkie Nadania 24/7. Przygotowały i realizują ją agencje Open Gate i MullenLowe MediaHub.
Działania obejmują kampanię digitalową, w tym w social media, a także kampanię telewizyjną (spoty 15 sekund).
Za koncepcję kreatywną i obsługę projektową odpowiedzialna jest agencja Open Gate, za zakup mediów TV odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Usługa InPost Szybkie Nadania oferująca wysyłanie przesyłek z Paczkomatu została wdrożona przez firmę w październiku ubiegłego roku.
Kilka dni temu InPost zaczął uruchamiać Paczkomaty Indoor - instaluje je we wnętrzach biurowców, bloków, galerii handlowych itp.
Dołącz do dyskusji: InPost w nowej kampanii promuje usługę Szybkie Nadania (wideo)