Infor Biznes: koniec z ARBOmedia, samodzielna sprzedaż reklam
Infor Biznes będzie samodzielnie sprzedawać powierzchnię reklamową w swoich serwisach internetowych. Firma zakończyła wieloletnią współpracę w tym zakresie z ARBOmedia.
– Aktualnie dysponujemy wystarczającym zasięgiem w internecie i doświadczeniem pozwalającym bezpośrednio proponować atrakcyjną ofertę reklamową – tak wycofanie serwisów Infor Biznes z oferty ARBOmedia uzasadnia Jan Jaworowski, wiceprezes wydawnictwa odpowiedzialny za internet. W październiku ub.r. strony Grupy Infor odwiedziło prawie 4,5 mln użytkowników (więcej na ten temat).
Infor nie zdecydował się przedłużyć umowy z ARBOmedia wygasającej z końcem ub.r. W zakresie sprzedaży reklam współpracował z tą firmą przez 10 lat.
Od początku br. Infor Biznes samodzielnie sprzedaje powierzchnię reklamową w swoich serwisach. Biuro reklamy wydawnictwa oferuje m.in. dwa pakiety tematyczne: „Styl Życia” (obejmujący strony Dziennik.pl, Gotujmy.pl Kuchnia.wieszjak.pl, Kobieta.wieszjak.pl, Rynekmedyczny.pl i Moto.wieszjak.pl) oraz „Biznes-Finanse-Prawo” (Gazetaprawna.pl, Forsal.pl, Dziennik Internautów, TotalMoney.pl, serwisy Infor Expert, Prawnik.pl, WieszJak.pl). – Będziemy współpracować na zasadach rynkowych zarówno z pośrednikami, jak i bezpośrednimi reklamodawcami– zapowiada Jan Jaworowski.
W Infor Biznes sprzedażą reklam w serwisach internetowych zajmuje się osobny dział, którym kieruje Piotr Kaflik. Obecnie trwa rekrutacja nowych pracowników do tej jednostki, podobnie jak do działu agencyjnego.
Dołącz do dyskusji: Infor Biznes: koniec z ARBOmedia, samodzielna sprzedaż reklam