Ibum Zatoki Max reklamowany jako „podwójnie naładowany” (wideo)
Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa leku bez recepty Ibum Zatoki Max (produkowanego przez Hasco-Lek). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Red8, Propeller Film i Havas Media.

Spot z kampanii pokazuje kobietę, która wskutek silnego bólu musi przerwać zabawę z dziećmi na trampolinach. Ibum Zatoki Max jest przedstawiany jako pierwszy „podwójnie naładowany” lek na ból zatok - zawierający podwójną dawkę dwóch substancji czynnych, dzięki czemu działa szybko (już po 15 minut od zażycia) i długo (przez 6 godzin).
Akcja ruszyła w połowie listopada, obejmuje ogólne i tematyczne stacje z oferty TVN, Telewizji Polskiej i Polsatu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, produkcją spotu zajęło się studio Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Ibum Zatoki Max reklamowany jako „podwójnie naładowany” (wideo)